HJ v českej republike :)

20.07.2017

Hormonální jógová terapie podle Dinah Rodrigues poslední dobou dostává v České republice nálepku "trend" nebo "je to in". Ve skutečnosti tomu tak ale není, tato metoda je v České republice vyučována již od roku 2007 a na seminářích přibývá stále více a více žen a to díky skvělým výsledkům, které HJT přináší. Když ženy vidí výsledky u žen ve svém okolí, tak není divu, že se tuto metodu také chtějí naučit, zvlášť když je forma i cena předávání přístupná. Stačí navštívit víkendový seminář nebo docházkový kurz, vše potřebné se ženy naučí a potom už můžou cvičit doma podle podrobných materiálů, které na kurzech obdrží. Velmi snadné a to jen díky úžasné Dinah Rodrigues(90let), která tuto metodu vytvořila a ne jen že ji vytvořila, ona ji tvořila a tvořila přibližně 20 let, spojila svoje zkušenosti z jógové praxe a dala si tu práci, že vše po celou dobu konzultovala se zkušenými lékaři, fyzioterapeuty a významnými jógovými učiteli. Celosvětově je tato metoda velice známá už řadu let a v Brazílii je dokonce uznána jako rehabilitační cvičení, které lékaři doporučují ženám v případě hormonální nerovnováhy. Je tedy alternativou k hormonální substituční léčbě. Já osobně věřím, že to nebude dlouho trvat a bude to stejné také u nás.
Ano, je vhodná také pro ženy, které mají jen "lehké" problémy v ženské oblasti, a i "malé problémky" umí tato metoda řešit. Sestavu mohou cvičit ženy v jakémkoliv věku, pokud pociťují byť jen náznak nerovnováhy v těle nebo v psychice jako je třeba únava, občasné úzkostné stavy, mírné bolesti při menstruaci, výkyvy nálad, nespavost. Kurzy ale navštěvují také ženy, které už řeší vážnější zdravotní problémy, jako je snížená funkce štítné žlázy, cysty na vaječnících, nepravidelné menstruační cykly, předčasný přechod, neplodnost, únik moči, prolaps dělohy, nepříjemné projevy menopauzy a mnoho dalších. Preventivně je doporučena všem ženám od 35let k udržení vitality, plodnosti a celkového zdraví.

Moje doporučení je vnímat tuto metodu jako terapii a proto nepodcenit výběr lektorky. Vždy si volit lektorku, která prošla školícím kurzem s Dinah Rodrigues a obdržela certifikát, který ji opravňuje k výuce.

Já osobně mám již šestiletou praxi, výuce se po celou dobu věnuji intenzivně. Mými kurzy už prošlo více než 3000 žen. Jsem majitelkou Centra hormonální jógy, ve kterém učím nejen já, ale také lektorky, které jsem osobně viděla v průběhu kurzů s Dinah Rodrigues a měla jsem tu čest účastnit se jejich hodnocení při závěrečných zkouškách. A věřím, že jsem do svého centra vybrala lektorky zkušené, milé a empatické.

Pokud hledáte "Vaši" lektorku Hormonální jógové terapie podle Dinah Rodrigues, můžete navštívit webové stránky CENTRA HORMONÁLNÍ JÓGY: https://www.centrum-hormonalni-jogy.cz/.../program-vikendu-20.../

Případně moje osobní webové stránky:https://www.hormonalni-joga.eu/

S velkou vděčností a pokorou,
Adéla Asteria Bavlšíková

zdroj:https://www.facebook.com/adela.asteria.bavlsik?fref=ts

Vytvorte si webové stránky zdarma!